Min lilla plutt 4 år!!

Idag blir världens bästa B hela 4 år gammal. Spökpiratskeppet står inslaget och redo i väntan på att han ska vakna... Tänk att min lilla bäbis redan är 4 år! Det är helt sjukt vad fort tiden går...

Sin födelsedag får han mest fira på dagis, kalas blir det här hemma den 18:e, d.v.s på söndag så det kan ni ju boka in ni som vill komma. Vet inte riktigt vilken tid än. Han önskar sig cirkusbesök, en röd bil med svart ratt som han kan sitta och åka på, trummor, trumpet och många pruttkuddar (absolut inga ritblock/kritor/kläder, tack). Man får gärna fira A E på söndag också eftersom hon fyllde 2 för ett tag sen. Hon önskar sig också trummor, trumpet och en gitarr. Absolut inga ritblock/kritor eller kläder där heller och framförallt: inga dockor.

Annars är utesaker bra ju, typ bollar och sånt som dom kan ha ute. Vi har mycket plats ute :)

Nu ska jag nog väcka barnen istället...

Vi har 10 kg ritblock hemma, tyvärr ingen överdrift. Dom har kläder så det knappt får plats i deras lådor och pennor och kritor har dom till förbannelse som dom använder till att rita överallt med. Igår städade jag deras rum och det får inte plats mer grejer där uppe, därför är utegrejer en bra idé. Eller en insättning på deras konto. Eller inget alls går också bra.

Kommentarer
Postat av: Farfar

OK då får det bli ett trumset till B

och trumpet till A

2010-04-13 @ 14:28:53
Postat av: maria

ååhhhh har ju helt missat att binning fyller men det blir ju firande på fredag syns då... jihhu gratta honom från oss men han sover väll redan :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback