Vinter och snålblåst

Det har verkligen varit underbart med vinter iår (och -09), riktigt svinkallt och massor med snö. Men idag och igår har det bara varit -3 grader, det känns som riktigt mildväder. Och det är dåligt för det har börjat blåsa igen. När det har varit jättekallt har det varit vindstilla och skönt, men nu börjar våra vindliga vägar här på landet blåsa igen. Får se om jag kommer ut till dagis/jobb imorgon.

Annars är det väl lugnt, jobbar sjätte dagen av 6 imorgon och sen är det ledigt i 8 dagar. På torsdag ska vi till Solla och hänga, dessutom ska jag packa in barnen i bilen och åka till Sarah i Norrköping nån dag också.

Nu är det sängen, kanske försöker uppdatera med bilder om jag orkar nån dag. En negativ sak med att ha minneskort med typ 400 bilder på kameran är ju att man nästan aldrig kommer sig för med att tömma den... 

Kommentarer
Postat av: ssoraya

hej kompis



jag vet inte när jag pallrar mig hem igen. har mycket att göra den kommande tiden, med flytt till ny lägenhet och grejer.



jag blir dock glad vöer att du hör av dig och skickar sms och så.



förlåt att jag är sämst på att höra av mig.



jag saknar dig.



kram



s

2010-02-03 @ 01:11:41
Postat av: Caroline

Ja vart var det ni bodde nu igen då? Finns det jobb där?

Postat av: Lasse

Ja nu har det varit en riktig vinter ett tag. Jag vet inte om det stämmer men det sägs att det på torsdag denna vecka ska komma upp till 10 cm till och så ska det snöa på lördag och söndag. Jag vill gärna ha lite mera snö för arbetets skull men annars räcker det ju med vinter nu. Hoppas ni har det bra allihopa och du, jag fixar en fågelholk.

2010-02-15 @ 21:24:20
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej vännen! Säg gärna till när du skall till Sara, kanske vi kan sammanstråla! :D Hoppas allt är bra annars..

Kraaam

2010-02-18 @ 06:35:20
URL: http://olivensmamma.blogg.se/
Postat av: Helenen

Hej! Hoppas allt är bra, säg gärna till när du skall till S. Så kanske vi kan sammanstråla! :D Kraaam

2010-02-18 @ 06:36:48
URL: http://olivensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback