Mellandagar, nyår och efterdagar i bilder



Det handlar mycket om att stå på händer/ huvudet just nu. Här är de B och lammet som visar upp sina talanger.



Två tjejer i flätor, A Es julklappar (hårsnoddar och hårklämmor) var jättebra och används typ varje dag...



Tada! Vi står på händer tillsammans!



B gillar Homer-muggen.



Nyårfina barnen.



Jag, Björn och Fia. Jag ser bara full ut, är inte det...



B gillade verkligen att leka med Björn.



Barnen fick jättefina böcker (och grisar) i julklapp av Sarah.



Skål och gott nytt år!



Snö, sol och jättekallt!



Jag känner mig lite rysk. Eller också är det bara mina fördommar som talar.


Kommentarer
Postat av: fia

vi får nästan ta o byta lite kort en passande dag...

2010-01-16 @ 23:41:52
Postat av: Nina

Jag gillar dina foton! Men mest gillar jag det där du ser rysk ut. Skitfint!

Jag har inte din bloggadress till min vanliga dator. Tror du att du kan fixa en länk?

Postat av: ssoraya

gud vilka gullungen!!!

2010-02-10 @ 16:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback