Nyårslöften...

Iår har jag inte direkt några nyårslöften utan lite mer önskemål. Kan man ha det?

Maria satsar ju på beach 2010 så jag hänger på. Tänker äta lördagsgodis och bara det. Eller nånting gott på lördagen, det måste ju inte vara godis. Jag vill gärna gå ner lite mer i vikt.

Sen tänker jag försöka klä mig lite piffigare och ha kjol en gång i veckan. Så idag hade jag kjol på mig. Duktigt va?! -16 grader, men jag tog dubbla leggings så det var lugnt.

Jag vill såklart rida lite mer, 3 gånger i veckan är ju inte orimligt känner jag.

Jag behöver få i mig lite mer kultur också, det är nog den svåraste punkten. Ska se vad jag kan göra med det.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa moster Sarah

jag tycker absolut att vi kan kultura oss tillsammans ;) gå på nån liten show, nån chic liten utställning eller en standup kväll? :)

2010-01-05 @ 23:47:32
Postat av: farfar

Hot Rodding det är kultur det, gå ut i garaget :-)

2010-01-06 @ 12:57:16
Postat av: mamma

Hej

D

2010-01-06 @ 17:56:36
Postat av: mamma

Hej

1. Börja dansa twist, bugg eller gammeldans tillsammans med Henke kanske...

2. Gå på museum

3. Gå på musikal

4. Gå på en kurs

2010-01-06 @ 18:02:29
Postat av: eva b

odla gamla sorters växter, börja med någon sort hantverk, slöjda snickra i trä, gjuta t ex fågelbad krukor, måste ju också räknas som kultur,

nu räknar jag visst upp saker som jag själv skulle vilja göra men men du har ju fantasi så det går nog bra,

2010-01-07 @ 09:02:24
Postat av: maria

hhaha kjol, ja hade det på nyår och leo undra vilka konstiga byxer ja hade på mig.. strumpbyxor..

japp nu kör vi en gång för alla va !!!

kram på er, syns vi på lördag

Postat av: Camilla

vi ska ju kultivera oss när vi åker till göteborg :) ialf genom shopping, fika, mat o kanske bio.. o om vi har tur en guidad tur på gothia towers ;) Uppdatera bloggen!! kram! :)

2010-01-10 @ 16:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback