Ute i snön

Idag har vi varit hos Solla hela dagen. Vi har åkt pulka, snowracer, fixat lite i stallet, grillat korv, ätit mat, fikat, busat, lekt och pratat. Och läst. Det har varit en toppendag, nu är jag jättetrött. Imorgon blir det jobb för mig igen, det blir säkert bra. Just nu läser jag mycket och bakar efter nya brödrecept. Gjorde franskbröd igår, mums!

PS) Förra veckan hade jag kjol två gånger och klänning två. Idag har jag leggings + tunika på mig, så det får räknas som klänning idag...

Kommentarer
Postat av: Camilla

du är piffig!! :) skönt att det går framåt med badrummet! Lycka till på jobbet imorgon. Jag jobbar på fiket, 9-15, sen 18-01 på rest. Hoppas vi hörs på lördag el så. kram!

2010-01-14 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback