Kolmården



Igår var vi till Kolmården med Charlotte och A. Barnen älskade att åka karusell, det blev 2 vändor i den.
Vi såg Bamse-teatern, tredje gången för mig. Jag var inte riktigt lika facinerad som barnen. A E härdade ut hela föreställningen den här gången, första gången hon klarade det.




I trollskogen fanns det massa roliga saker att klättra på. Det är skönt nu när B är så stor att han kan springa runt ensam och leka och titta till oss ibland :)



B kramade både Bamse och Lille Skutt, A E stod också i kön men fegade ur i sista stund.



Jeeparna var framme idag, B körde ett varv. Han var jätteduktig.

B och jag åkte Delfinexpressen och sen gick vi till Kulmården ett tag. Småbarnen somnade och sen var det dags att åka hem. En dag går snabbt på Kolmården, B vill åka dit idag igen men jag sa att han får vänta lite. Inatt ska barnen sova hos Solla för jag ska jobba kvällen. Imorgon är det dags att sko om Carmensita med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback