Det är officiellt: våren är här!

Imorse vid frukosten sken solen in genom fönstret på kortsidan av vardagsrummet = vår!! Solen försvinner bakom granarna på höstkanten men sen kommer den fram igen och det är så härligt med sol och ljus när man äter frukost. Vi brukar tända ljus, men det är mest på hösten och fram till nyår. Efter nyår väntar jag bara på våren och orkar inte tända några ljus mer.

Nu är jag rätt trött, har jobbat 5 dagar av 6 hittills och det funkar bra. Idag var jag lite på Byten och Återköp, försöker lära mig den avdelningen nu. Kul med nånting nytt!

Nu ska jag krypa ner i sängen, resten av familjen har redan gått och lagt sig.

Kommentarer
Postat av: soraya

dina kids är för söööööta!!



2010-03-17 @ 00:29:39
Postat av: fiali

ja, visst är det vår, Cattis! inte metrologiskt, men va fasen... det är småfåglar takdropp solsken och begynnande fräknar. underbart! och var det ine det jag sa, det kommer att bli en så mycket härligare vår eftersom det har varit vinter! lycka till på B&Å!

2010-03-17 @ 13:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback