Hårklippning

På torsdag har jag bokat tid för klippning, vi tre ska klippa oss. Med mig och A E tror jag att det kommer gå finfint (jag brukar inte sitta där och skrika och gråta för att slippa) men med B kommer det bli rätt svårt. Jag läste precis på Marias blogg att dom hade mutat L med glass för att han skulle låta sig bli klippt. Jag tror jag stjäl den idén rakt av, min syster Sarah ska vara med och ta barnen när dom är klara så jag kan klippa mig, då kan hon gå och äta glass med barnen om dom skött sig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello,,, lite dålig på att läsa för att vi har var ju varit sjuka, men visst funkade det med glass :)hur ser binning ut utan hår då

när kommer ni hem saknar er ju!!



kram kram

2010-03-26 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback