Lördagsgodis

Mmm, vi fick lördagsgodis av min farmor men det ligger i hyllan. Inte för att barnen inte ville ha det utan för att dom redan gått och lagt sig. B vill ha gos så jag ska strax joina dom, ska bara borsta tänderna först. Dom vaknade kl.6 imorse så jag är rätt mör nu efter att ha gått upp 5.30 (tor) 6.45 (fre) och 6 idag. Urk.

Imorgon ska vi bort till Ida och hälsa på lite, barnen ska gå själva så vi får väl se om vi kommer fram eller ej.

Annars idag har vi varit på promenad, ätit lunch hos farmor, varit på Kupan och Erikshjälpen med Camilla



 och farmor. Mamma och Mats jobbade på Kupan idag, så dom har vi också träffat.
På kvällen bjöd pappa oss på Lappen vägkrog, B valde pannkakor för tredje gången på två dagar. Men han var iaf nöjd




Min farmor i sitt kök.




A E i sina nya, fina kläder från Camilla (who else)?!

 



B är glad för han får leka med Pias pilatesboll.


Nu ska jag lyssna på Pippi och få gos, härligt!!



Eva: alla hälsar tillbaka, som vanligt!

:)


Kommentarer
Postat av: Farfar

B Saknar väl Farfars pankisar ;-)



Farfar saknar B och A, värken har gått över sen förra gången dom klättrade på mig ;-)

2010-03-22 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback