En dag på stan

Idag har jag varit med min underbara svärmor Eva och mina, inte fullt lika underbara, barn (vi hade alla sovit dåligt inatt=dåligt humör) på IKEA, Ikano och den där lilla pysselbutiken i Tannefors. Vi har haft en toppendag. Det blev en hel del inhandlat, bl.a. en fågelmatare som vi ska sätta upp imorgon, vaxduk, vinterstövlar till B, pysselgrejer (silkespapper, piprensare m.m.) och sista stoppet var på Coop.

 

Köpte ny, billig, vaxduk på Rusta. Visst blev det bra?!

 

Läste och såg att Emma Hamberg har satt tyg innanför sina vitrinluckor i köket. Hon har samma luckor som oss så jag snodde idén rakt av och tog några stuvbitar som ändå låg framme i väntan på att bli nåt...


 

Jag tycker det blev så bra, nästan så bra att man inte ser hur stökigt det är i resten av köket. Egentligen "borde" jag städa, vilket jag inte tänker göra eftersom jag varit igång precis hela dagen. Nu blir det soffan med en ny bok och choklad. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

fin vaxduk! Jag längtar tills vi ska shoppa på julrean ;)

2010-11-25 @ 19:48:39
Postat av: Camilla

fin vaxduk! Jag längtar tills vi ska shoppa på julrean ;)

2010-11-25 @ 19:49:48
Postat av: k2

Vilken energi du har :)

2010-11-29 @ 09:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback