2 veckor till...

Nu har det gått 8 veckor sen jag blev avkastad och jag är sjukskriven 2 veckor till framöver. Misslyckas ständigt med att hålla ett glatt humör och blir verkligen imponerad av min svärmor som är sjukpensionär men ändå håller humöret uppe himlans bra!

Jag har fått sluta med sjukgymnastiken för jag fick mer ont av den, istället ska jag bara gå promenader och göra ett program där man bara spänner musklerna i magen och ryggen. Så det är fritt fram att åka till Astrid Lindgrens Värld och strosa omkring medan barnen leker och mannen får dra skrindan. Nu känner jag att jag blev på bra humör igen, ska försöka hålla det nu bara.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas det ger med sig snart. Jag förstår att det är svårt att hålla humöret uppe. Håller tummarna att den nya "sjukgymnastiken" hjälper bättre!

Postat av: karin - trattoria

hoppas du mår bättre snart :) jag var med om en olycka i december och skadade ryggen och det är jobbigt och tar tid..och gör förbaskat ont.. :/

2011-08-15 @ 11:09:11
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback