Semesterläsning?!

Jag rensar ut böcker från bokhyllan, om det är nån som vill ha en bok att läsa i sommar är det bara att hojta till.

Mustafa Can: Tätt intill dagarna
Waris Dirie: En blomma i afrikas öken, Ökenblomman återvänder
Karen Stolz: Pajernas värld
Alexander McCall Smith: Filosofiska söndagsklubben, Damernas detektivbyrå
Maria Ernestam: Caipirinha med döden
Joanna Rubin Dranger: Fröken märkvärdig och karriären
Joanne Harris: Choklad, En doft av apelsin, En smak av vin, Karamellskorna (fortsättningen på Choklad, jag måste bara läsa den här delen först)
Michael Moore: vem har snott mitt land
Johanne Hildebrandt: Freja, Idun, Saga

Fler böcker tillkommer efterhand som jag tröttnar på att se dom i bokhyllan!

Rosamunde Pilcher: Vägen hem, Tvillingarnas tecken & Snön som föll i april, Vildhonung& Sommarens röster, När stormen kom, Att åter mötas, När ljungen blommor, Sommarens röster
Carol Ann Lee: Och glöm mig inte...
Jonas Hassen Khemirir: Montecore, Ett öga rött
Paul Auster: Illusionernas bok
Tricia Guilds inspiration


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Jag lånar gärna Monthy Robertsboken! Och gärna "Ett föl blir till" också.

Postat av: EVA

göra smycken och trädgårdsböcker är jag intresserad av

2011-06-20 @ 15:07:28
URL: http://[email protected]
Postat av: eva

hej rosamunda pilcher kan jag bli fodervärd åt

2011-06-22 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback