Ullared

Idag har jag varit i Ullared och shoppat loss. Efter ett tag tog pengarna slut så då fick det vara färdigshoppat. Nu när jag packat upp allt inser jag att det var barnen som nog fick mest ändå...


Vattenflaskor, fotbollar, vattenpistoler, badbollar, simglasögon, trädgårdshandskar m.m. till dom. B fick sina efterlängtade eldsandaler och A E fick en nagelborste, som hon älskar.
Jag fick ridbyxor, sen blev det en del presenter till min mamma och barnens kusin som har födelsdagar framöver. Jag hittade dessutom några jättefina plåttavlor, ska försöka fixa bilder en annan dag för nu blir det sängen!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Oj, vad mycket jag missat i bloggen ett tag. Nu får jag skärpa mig! Du verkar ha haft en bra vecka i alla fall, ja bortsett från en och annan hingst då kanske....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback