Dags att sortera julsakerna?

Rotade precis lite i den stora jullådan (har en stor och en liten) och hittade massa julkort, så kvällens fix blir att skriva klart alla julkort. Gött att få det ur världen, brukar ändå alltid posta dom på typ sista dagen ändå men det är skönt att ha dom färdiga...

Lussekatter: check
Julkort: snart check.

A E och jag har börjat på en jullista med saker vi vill göra före jul:
Baka: pepparkakor, chokladkola, mjuk pepparkaka, kryddiga nötter & knäck (A E vill skriva upp citronmuffins men jag sa att vi bakar det ändå nån dag snart)
Göra: guldspraya kottor som vi kan hänga i granen, sätta nejlikor i apelsiner, sätta upp tomtar, bygga pepparkakshus, hämta gran och klä den, skriva & posta julkort.

Nu ska jag se hur många julkort vi har, egentligen tänkte jag skippa julkorten iår men eftersom vi ändå hade dom hemma kan jag lika gärna skicka iväg dom. Får se om alla får :)

Kommentarer
Postat av: eva

räcker bullarna ända till jul ?

2011-11-10 @ 08:58:54
Postat av: eva

räcker bullarna till jul ?

2011-11-10 @ 09:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback