Förändring

Vad kan Du göra för förändring idag som har en stor effekt om ett år? Vad vill du lära dig? Jobba mindre? Amortera mer? Ha mer fritid?

Jag hittade till en riktigt inspirerande blogg idag som handlar om att agera för att nå dit man vill. Att det är enklare att t.ex. skaffa ett till jobb och tjäna 1000 kr mer i månaden än att spara in på dina utgifter. Då tänker jag att om jag för det första sparar in på allt onödigt och tjänar lite mer, det skulle ju vara perfekt?! Och jag har också fått motivation att börja leta fler jobb för nästa höst börjar B förskoleklass och då vill jag faktiskt inte vara borta flera kvällar i veckan och på helgen, utan då vill jag kunna vara med min familj.

Bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback