Önskelista

Jag fyller ju snart år... Jag önskar mig pengar. Som kommer gå till detta:

Färg! Vitt till tak och grått till väggar.


Gummistövlar. Vanliga gröna
Tretorn, tror jag. Jag gillar dom jag har om man bortser från hålet som gör att dom läcker in vatten. Och det blir ju lite kontraproduktivt att ha gummistövlar om man ändå blir blöt om fötterna.

 

Typ såna här har jag nu, dom gillar jag. Vanliga, enkla gummistövlar.

 

 

Man kanske skulle slå till på ett par i en rolig färg?

Fast dom ser mer lämpade ut för att plaska i stadsvattenpölar än att kliva runt i skogen med.

 

 

Dom här har ställbara skaft också.



Mera färg.

Och skoskåp.


 

En teckningskurs på Medborgarskolan.

 

 

 

En teckning av min mamma som jag ritade -02. Eller rättare sagt: en teckning av min mamma som jag började rita -02 och slutade med eftersom jag var så oerhört missnöjd med hur den blev, nu tycker jag däremot att den är rätt bra).

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Tur att det är både födelsedag och jul i samma månad! Då blir nog flera av önskningarna uppfyllda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback