Vad händer?

Nu har det gått ett tag sen senaste uppdateringen igen. Jag har jobbat 6 dagar i rad, vilket innebär att jag nu är ledig i 8 dagar! Idag har vi varit hemma, jag har sorterat och fixat en del grejer som legat lite efter när jag jobbat så intensivt. Den här schemaperioden har jag lite längre pass, men det kommer funka fint när vi bott in oss lite mer.

Idag har jag sorterat en tygkasse med grejer, kunde slänga ungefär hälften vilket var skönt och oväntat eftersom det var min "viktiga" påse. Jag trodde att jag måste spara allt som låg däri. Jätteskönt att få slänga. Barnen och jag har kommit överrens om att skänka bort alla deras kastruller och bakleksaker (vi kommer spara kavlar och former såklart). Om de vill baka är det bättre att dom säger till så kan vi baka muffins eller nåt tillsammans istället. Nu inför jul blir det en del annat roligt bak också. Vi gjorde lussekatter förra veckan och nästa vecka blir det nog pepparkakor.

I helgen får vi flyttstädat i gamla huset och snart ska allt vara klart där. Längtar tills dess.

Nu ska jag natta barn.

Kommentarer
Postat av: Nina L

Smart! Det är ju mycket roligare att baka på riktigt än att låtsasbaka :)



Sv: Nya barnbarnet ska heta Flora <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback