En påse om dagen 4

Den här påsen är inte full, vilket mitt schema däremot varit idag (jobb, massage, kompishäng med bästa Sarah och Milton och sen kurs på kvällen). Jag har dock lyckats skrapa ihop lite igår och lite idag: min hästpärm som jag alltid hade med mig på tävlingarna när jag tävlade ponny (år -96-00 typ), en bricka, några kaffemått m.m. som vi inte använder längre, ett gäng grytlappar och en bricka.

Ska se om jag kan fylla den påsen under morgondagen!

Jag har däremot tagit mig tid (eller frigjort tid till att läsa istället för att t.ex. städa) att läsa ut två böcker: "Rensa i röran med Feng shui" och "Den absoluta sanningen om mitt liv som halvtidsindian". Båda är läsvärda!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Tänk när barnen om 10 år frågar vad du gjorde i tonåren?.

Då kunde det vara kul att visa pärmen när du tävlade ponny (år -96-00 typ).



Tänk efter före... ;-)

2011-10-14 @ 10:34:09
Postat av: term paper services

I think it's really great to have such rights!

Postat av: Cattis

Sv: Lasse! Det är ingen fara för det var bara ryttarmeddelandet, brevet dom skickar ut för att man ska veta hur många som startar och en vägbeskrivning. Jag har kvar alla rosetter jag vunnit, dom är ett mycket roligare minne tycker jag!

2011-10-14 @ 19:37:17
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback