Glad påsk!

Vad har egentligen hänt sen sist? Nina efterfrågade ett blogginlägg och då kommer det såklart ett. Dock utan bilder eftersom vår dator pajat och vi lånat en annan dator av min snälla svärmor.

Jag jobbar massor, som vanligt, när jag inte jobbar försöker jag undvika att fastna vid datorn...

A E var jättenöjd med sitt kalas. Dagen före kalaset var vi till Solla och lånade Nisse Po så hon fick rida, hon är verkligen jätteduktig på det! Kul, gissa vem som är världens stoltaste mamma?? :)

I tisdags var vi till Solla på förmiddagen tillsammans med en jobbarkompis och hennes son, på eftermiddagen var vi till trädgårdsföreningen tillsammans med Sarah och Milton, Ida och Casper var också där en stund. Barnen älskade verkligen lekparken där, det fanns hur mycket kul som helst att göra. Nästa gång vi åker dit ska vi ha picnic!

När vi var i lekparken tappade B sin lösa tand och på natten kom tandfeén med två femmor.

Vad mer vill du veta Nina? :)

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Tack snälla du :-D

Jag blir ju lite orolig när du inte skrivit på så länge....börjar ju inbilla mig att det hänt er nåt. Lite fånigt kanske, men jag är väldigt bra på att inbilla mig ruskigheter.



Vad bra att kalset var till belåtenhet! Nu är det snart Bs tur då. Och tänk att han tappat sin första tand, det är ju inte klokt vad fort tiden går...Det känns som igår när jag passade honom när du red Carmensita, då låg/satt han fortfarande i liggvagnen. Lille gubben!



Vad kul att AE tycker att det är så kul att rida. Bådar gott för framtiden :-)



SV: Nej den fina björken är tyvärr inte vår. Den står på Vadstena Rådhustorg, men jag skulle gärna ha den här hemma :-)

Din kommentar till mig kom upp precis innan jag publicerade mitt senaste blogginlägg, så är du intresserad finns det ett nytt att läsa nu.



GLAD PÅSK till dig och hela familjen!

Postat av: Nina Liljedahl

Nytt jobb, Cattis ;-)

Fortfarande som assistent, men utan en mytoman, en slöfock och ett mähä till arbetskamrater....fast det kan jag ju inte skriva ut i min egen blogg.

2012-04-14 @ 21:13:35
URL: http://stallskogalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback