Onsdag

Igår klippte vi oss, A E toppade sig och B och jag klippte oss ordentligt. Vi har lite längre uppepå huvudet och kort i nacken och på sidorna. B bestämde helt själv och blev väldigt nöjd. Han har svart spray i håret och A E har rosa slingor. Hon ville helst ha hela håret rosa, men nån måtta får det vara :)

Vi lunchade hos mormor, åkte ut till farfars tant och hälsade på. På kvällen kollade vi lite på min brorsas fotbollsträning och sen gick jag en promenad med Camilla. Vi mötte min ena morbror. På kvällen var det lite kalabalik här, men det ordnade upp sig sen.

Idag är planerna att träffa några av mina kompisar och deras barn + åka till Ivarshyttan och hälsa på en sväng.

Ikväll blir det lugnt, barnen ska få lägga sig strax efter läggdags kvällsmaten, hoppas alla får en tidig kväll för det behöver vi.

B sitter vid bordet och bygger teknik-Lego som han fick i present av sin moster Sarah, A E har redan byggt ihop sitt Star Wars-Lego som hon fick. Dom är superduktiga, A Es Lego var ålder 6-12 år och Bs är 7-12! Stolt mamma, som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Är det inte bättre att dom lägger sig vid läggdags?! Höhö!

Vill se bilder på era frillor!

Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Vad är DU mest nöjd med hos dig själv? Din humör, dina ögon, ditt hår, ditt tålamod, ditt leende, ditt skratt..? Det kan vara vad som helst! Just nu skriver jag ett skolarbete om självkänsla/självförtroende och behöver så många svar jag kan få! :) vill du hjälpa mig? Gå in på länken nedan och lämna en kommentar;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/fraga-vad-ar-du-mest-nojd-med-hos-dig-sjalv.html#comment

2012-04-26 @ 09:48:15
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback