Matdagbok 29/8

Frukost: En banan, en macka med smör, rökt renmjukost. En halv muffins (branmuffins från systrarna von Sydows bok)
Förmiddag: Två tekakor med smör, ost och skinka.
Lunch: En pannkaka med jordgubbssylt.
Eftermiddag: En banan.
Kväll: Korvstroganoff och ris, broccoli, knäckebröd med smör
Sen kväll: en halv muffins
Under dagen: Vindruvor från Sollas växthus. Dom små är sura och dom lite större söta. Ekologiskt och närproducerat när det är som bäst!

Dagens motion: 45 min powerwalk med Doris i skogen. 3 x 1 minut plankan, 100 stjärnan. Körde stretch när jag kom hem efter promenaden och en yogaövning, men inte hela programmet. De dagar jag kommer ut och går kommer jag nog inte köra yoga/hela stretchprogrammet för då blir jag ändå rätt uppmjukad kände jag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback