Vinterskor

Jag har börjat fundera på vinterskor, jag vill gärna köpa från Kavat. B kan fortfarande ha sina från förra året, men jag tvivlar på att dom kommer vara tillräckligt stora från nyår och framåt. Jag funderar på dom här till honom, dom heter Aasgard och ser lite mer ut som kängor än vinterstövlar, vilket han haft tidigare.
 
 
  
 
Jag behöver också ett par stövlar, jag har ett par kängor men dom är inte jättesnygga och dom blir lite tråkiga att använda när det är mycket snö för snön kommer in vid kanten. Jag funderar på dom här, Ingrid:
 
 
 
Eller dom här, som heter Pia, dom är lite högre:
 
 
 
Om jag fick precis som jag ville skulle jag vilja ha det högre skaftet med samma detaljer som på de lägre stövlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback