Mina skor

 

Ett par träningsskor, Everestkängor.

 

 

Fina rosettskor med höga klackar...

 

 

Dom bruna är mina favoriter till vardags, dock ej i somras eftersom jag hade ont i ryggen då. Stövlarna är perfekt på våren och hösten när jag inte vill använda de bruna klackskorna.


 

Mina sommarskor: ett par skinnskor från Ecco (som jag ärvt av min syster, TACK Camilla), ett par slitna ballerina & ett par marin-inspirerade skor. De sista är från Skopunkten och dom tänker jag slita ut tills de faller sönder:

 

 

Ja, tills de blir mer trasiga än så här alltså, det här syns ändå nästan inte när man har dom på sig.

 

= 8 ½ par. Jag behöver komplettera med ett par gummistövlar. Jag har dessutom ett par läderridstövlar och ett par stallskor med stålhätta (=10 ½ par totalt). Och jag har en till träningssko, inte ett par utan en ensam sko, jag hoppas den andra kommer fram igen för träningsskorna på översta bilden börjar sjunga på sista refrängen nu. Den har varit borta sen flytten, jag hoppas den ligger nere i plåtskjulet.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback