Sälj allt!!!

Jahapp, tydligen har mitt jobb gjort fel och betalat ut 35.000 kr för mycket i lön till mig de senaste 3 månaderna. Och jag som var så lycklig över mina toppenlöner. Dock har vi ju sparat pengarna, den här månaden får jag ingen lön alls och nästa månad får jag typ en halv lön. Lika bra att bli av med skulden så snabbt som möjligt. Och nu blir det dessutom utförsäljning på ALLT som finns kvar att sälja här hemma. T.ex. har jag gått igenom min garderob och rensat ut 24 plagg. En del kommer jag skänka bort direkt, men några ska jag försöka sälja.

Kommentarer
Postat av: Sarah

härligt, lycka till :)

2012-02-15 @ 19:55:49
Postat av: eva

kolla upp så det de säjer är sant, har de gjort fel en gång så......................

2012-02-16 @ 07:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback