Värsta bästa sidan

Som jag skrev, länkade ju Lena till en sida där man kan mäta sin runda för att se hur långt man gått. Jag har mätt upp gårdagens runda och sen ett par andra som jag tänkt prova mig på framöver. Gårdagen var ju 4 km, den kan man förlänga så den blir 8 km. Ytterligare en annan är på 5,5 km. Den ska jag prova härnäst. Helst vill jag gå en runda i dagsljus första gången så vi får se när det blir. Igår var det väldigt backigt där jag gick och rätt mycket is kvar uppe i skogen. Jag hoppas 5,5 km-rundan är lite bättre. Jag såg massa blåbärsris igår också, så förhoppningsvis blir det mycket blåbär nästa år som vi kan plocka och spara. Mums!

 

(Källa)

 

 


Kommentarer
Postat av: lena

Hon verkar toppen den där Lena!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback