J som i...

... Januari & jobb. Just nu längtar jag efter en helt ledig dag i min ensamhet, heeeelt ensam i ett nystädat hem där all tvätt är tvättad, all disk diskad, alla sängar renbäddade osv osv. En dag att bara slappa och ta det lugnt. Utan några som helst krav på att göra nånting.

Statistik för januari: jobb 8/10 dagar, varav en av de lediga dagarna var ledig pga att jobbet var stängt. Jepp. Prima skinka. Imorgon jobb och sen inskolning på dagis resten av veckan, barnen tycker det är kul på nya dagiset och blev rätt sura idag när dom bara fick vara en timme. Jag misstänker att dom kommer beordra mig att åka därifrån på torsdag när jag ska vara med dom heeeeeeela dagen enligt deras fröken. Eller skrev jag fröken?! Oj jag menar såklart förskolepedagoooooog.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Cattis! Har du tagit bort kontot på facebook? Tänkte skriva och höra efter om jobb på Ikea, för min sambos räkning. Han har värstingtruckkort och kan tänka sig att jobba med vad som helst. Vet du till vem han ska vända sig? Hoppas allt är bra för övrigt, jobba inte ihjäl dig ;-) /Annika

2012-01-11 @ 13:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback