Ledig dag

Jahepp. Idag hade jag den ena av veckans två lediga dagar. Vi åkte till stan och hälsade på en jobbarkompis och hennes son, vi var där i flera timmar och barnen lekte bra tillsammans. På vägen hem stannade vi på Grolls (? F.d. Svenskt arbetarskydd) och köpte nya sulor och skosnören till mina jobbarskor, sen förbi Solla och lämnade ett par grejer och sen hem. Väl hemma har vi bakat 7 limpor (3 Betania och 4 Maddes), stekt pannkisar, eldat och provat att göra det där äckliga Piggelinare-receptet (se nedan). Nu sitter jag här i pyjamas och glor, egentligen borde jag lägga mig men jag vill surfa runt lite först... Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: syster/moster sarah

Jag gick upp runt 10, slappade, tog bussen ner till stan men hoppade av två hållplatser tidigare ;) och mötte upp Anna för en fika, men jag tog en caesarsallad med pasta till lunch istället! och inget fikabröd alls!! ;) gick med henne på stan en vända, tog bussen hem, åkte och handlade, tankade och hämtade ut paket som Kristofer har fått. Lagat mat och gjort för många matlådor så nu är alla lådor fulla... Sen var jag opepp på träning, men K sa att jag skulle träna, så då åkte jag ner, har ev bokat in oss på en föreläsning på gymmet kl 19 imorgon kväll! körde 5 min sittcykel på jobbet + 20 min löpband, och sen bodybalance i 55 min :)



KRAM!

2012-01-30 @ 22:41:58
Postat av: eva

sytt kuddar, tillslut blev de bra tyckte jag

2012-01-31 @ 06:18:30
Postat av: Farfar

Farmors kuddar



[img]http://www.ssra.org/ssra_forum/download/file.php?id=13997[/img]



[img]http://www.ssra.org/ssra_forum/download/file.php?id=13998[/img]

2012-01-31 @ 18:48:06
Postat av: Farfar

Provar så här då

Postat av: Farfar

Kudde två


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback