Loppisfynd

 
 
Ullkavaj till mig för 40 kr och tigertofflor till B för 30 kr. A E fick en orange fem myror är fler än fyra elefanter-tisha (25 kr), 4 tantsnuskböcker till mig (3 kr/st) och ett julpussel med 750 bitar (20 kr). Allt på Erikshjälpen. Sen gick vi till Röda Korset och där hittade A E en halsduk för 10 kr som matchar en mössa hon redan har, en rosa väst för 30 kr (hon har pratat om väst i flera månader nu) och jag hittade en klädvårdsborste för ynka 15 kr. Jag har funderat över vart man hittar en sån borste och blev så glad när jag hittade den här för jag är sååå trött på klädvårdsrullar som går sönder precis hela tiden, plastaskit!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah E

fyfan vilken perfekt bild! Måste vara världens bästa proffsfotograf som har tagit den med sin hightech kamera? ;) snyggt ansiktsuttryck också!

Svar: ha ha minen var ju med flit och ja, det måste varit nån riktig talang som tagit bilden ;)
Cattis

2012-11-03 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback