Julklappsförslag

Årskort på t.ex. Kolmården, Astrid Lindgrens värld eller Skara sommarland.

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Näe Cattis, jag har inte råd med det ;)

Svar: Jag tänker mer att typ alla i våra släkter kan gå ihop om ett årskort per barn, inte att dom ska få ett årskort av varje person ;) Istället för att köpa ännu mer leksaker som ändå bara ligger slängda på golvet inom en månad... Det är så svårt, alla vill ge fina leksaker så barnen blir glada samma dag medan jag menar att det är roligare med nånting de kan ha roligt av längre. Och att det inte måste vara leksaker. Har du några bra julklappsförslag?
Cattis

Postat av: Nina Liljedahl

Haha jag förstår det Cattis, försökte bara vara lite rolig ;)

Cindys familj köpte årskort på Junibacken i år, men det kanske är för långt för er del. Så finns ju Tom Tits i Södertälje, Minou var där en gång och det var jätteroligt, tyckte hon. Men om man kan köpa säsongkort vet jag inte.

Svar: Ja, dom ställena låter jättebra, jag får fundera lite mer helt enkelt. A E har pratat mycket om Kolmården i sommar... Tom Tits har jag också hört om, det verkar vara väldigt populärt! Jag vet, du var rolig också :)
Cattis

2012-10-21 @ 17:30:35
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback