Bokmal?

De senaste böckerna jag läst är Matens pris, Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött, Den hemliga trädgården (ääälskar filmen och boken var väldigt, väldigt bra den med) m.fl.
 
 
 
Just nu läser jag Nedkopplad av Susan Maushart som är väldigt bra, förmodligen blir den utläst idag faktiskt. Sen är det dags för nån av de andra, jag är väldigt sugen på alla dom här men har redan börjat i Rädda vår jord och Walden så jag fortsätter nog på nån av dom. Walden har jag läst i ett tag, inte för att den är seg utan för att den är väldigt vilsam att läsa. Det blir några kapitel i veckan i den, annars är jag ju mer av en streckläsare.
 
Vad läser du just nu?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback