Gott Nytt år!

Passar på att önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!
 
2014 kommer med mycket kul som redan är inplanerat: Stockholmsbesök med mina systrar, Dublin-resa med min käre man och kära vänner, Köpenhamn är målet för årets syskonresa... Och jag fyller 30, 2014 är alltså året då jag alltid tänkt att jag ska besöka Paris. Så vi får väl se vad hösten har att bjuda på när våren redan är i princip fullbokad. Just det, hela familjen ska till Legoland också, jag hoppas vi kan åka innan högsäsongen drar igång. B har efterfrågat att få vara ledig från skolan så vi får väl se hur/om det går att lösa.
 
Vad har Du för planer för 2014? Några nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: eva

gott nytt år till er med. inga nyårslöften här inte kanske ska bli friskare ...........haha, ha det så bra ikväll

Svar: Jag hoppas också du blir friskare!
Cattis

2013-12-31 @ 18:09:36
Postat av: Gisela

Gott Nytt År!
Mitt nyårslöfte är att fortsätta rensa, och slutföra projekt i huset. För att sedan ta tag i trädgården under våren. För mig är det en 40-årsdag som väntar, och då vore det trevligt att kunna sitta i trädgården och att den är i skaplig ordning. =) Legoland i sommar står på sonens önskelista, så eventuellt blir det en resa dit för oss också. =)

Svar: Vi ska också till Legoland, jag började kolla på hotell igår men det blir nog nåt budgetalternativ med hyra stuga eller nåt sånt för oss, tror jag. Det ska bli kul att följa dig under 2014 :)
Cattis

Postat av: Nina Liljedahl

God fortsättning på 2014 till dig och familjen!

I mitt liv händer det inte så stora saker och jag är ju som tur är väldigt nöjd med det. Jag trivs ju bäst hemma under min korkek ;-)

Några nyårslöften blir det inte heller, jag lyckas ju aldrig hålla dem ändå :-/ Däremot har jag en massa förhoppningar om det nya året och de handlar om att komma mer i ordning, men det är ju ett flerårigt projekt. Men lite mer varje år, så blir det bra till slut. Och så vill jag sälja fler hästar, såklart. Chanelle, Yanni och Daisy står först på tur.

Svar: ja, jag håller också på och rensar ur lite då och då, men det blir typ badrumsskåpet en dag och några dagar senare en låda kanske så det lär ju ta ett tag :) men det känns bra. Hur har du tänkt sälja dom? Lägga ut annons och hålla tummarna eller lämna bort dom på inridning+försäljning? Det måste vara tufft, men å andra sidan får du ju loss mer tid och resurser till din egen ridning och mer tid för de hästar som är kvar. Lycka till! Kram
Cattis

2014-01-09 @ 20:53:44
URL: http://stallskogalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback