Turdag och otursdag

Imorse när jag kom för att väcka B var han redan vaken. När vi låg och gosade i hans säng berättade han för mig att idag är det både hans turdag och hans otursdag. Turdag för att de har speldag på fritids så alla får ta med sig sitt favoritspel (Nintendo 3DS med Mariokart och mariokart 4 spel) och han otursdag för att han hade drömt att han åt tårta och han tycker ju inte ens om tårta!
 

Han var så söt när han berättade, sen fortsatte han prata om hur drömmarna försvinner ur huvudet när man vaknar och det har han ju rätt i att dom oftast gör.
 
Nästa lördag fyller han hela 8 år... Galet så fort tiden går! Kommer ni ihåg förra året när jag gjorde det här inlägget när han fyllde 7. Och nu ser jag att jag har bakläxa där eftersom jag inte lagt till ett kort på sjuåringen ens.
 
Här är A Es inlägg från födelsedagen förra året, där har jag lagt upp en bild på 5-åringen iaf, jag hänger inte med alls längre. Tänk att hon ska börja skolan i höst...
 
 

Kommentarer
Postat av: eva

oh, så gulliga barnbarn vi har

2014-04-04 @ 09:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback