Uno

På barnens önskemål har vi börjat spela spel efter kvällsmaten. Igår var det Uno, min käre man och jag trodde aldrig att omgången skulle ta slut, den varade ända till läggdags :) Nån som vet hur många kort man ska börja med i Uno förresten?
 
Idag spelade vi djurspelet, man ska samla hona, hane och unge av massa olika djur. Efter det fick vi köra en omgång finns i sjön också. Kul och mysigt att göra nånting tillsammans som alla gillar, kanske t.o.m. min käre man eftersom det var han som vann.
 
Nu ska jag surfa lite på kabinväskor inför vår Dublin-weekend om två veckor. IKEAs är tydligen liiite förstora, trist...

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Åh, vad roligt det är att spela Uno! Men det var så länge sedan så jag minns inte hur många kort man ska ha… Kram!

Svar: Det gör ju inte vi heller, men det är kul ändå :) Kram
Cattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback